[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]

Ұстаздар форумының дизайны өзгеріп жақсартып жатырмыз. Егер форумды қарау барысында қателіктер шығып жатса алдын ала кешірім сұраймыз. Жақын арада барлығы жақсарады.

Страница 1 из 11
Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Ұстаз, ата-ана, тәрбиешілер және білім саласы туралы форум » Әдістемелік жинақ бойынша көмек » Фонематикалық есту дегеніміз не? (Фонематикалық есту дегеніміз не?)
Фонематикалық есту дегеніміз не?
ГостьРайхан БейсембаеваУақыты: Понедельник, 22/Фев/2016, 11:57 | Хабарлама # 1
Тобы: Қонақ





Фонематикалық есту дегеніміз не?
 
salta_karla85Уақыты: Понедельник, 22/Фев/2016, 14:49 | Хабарлама # 2
Сөз білгірі
Тобы: Сайт тілшісі
Жазбалары: 1001
Беделі: 1
Статус: Оффлайн
Балаларлың есту,сөйлеу қабілетіндегі кемістікті жою
 
АккалиевнаУақыты: Понедельник, 22/Фев/2016, 22:40 | Хабарлама # 3
Үздік форумшы
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 1951
Беделі: 1
Статус: Оффлайн
Фонематикалық естудегеніміз балалардың ана тілі дыбыстарын қабылдап, ажырату және мағынасын
түсіне білу қабілеті. Фонематикалық есту қабілеті арқылы бала адам дауысының
жуан, жіңішке,екпін,ырғаған ажырата алады. Фонематикалық есту қабілеті дұрыс
қалыптаспаған баланың сөйлеу тілі түсініксіз болып,жалпы сөйлеу дағдыларының
кемістігі анықталады. Олардың көпшілігі жеке дыбыстары(с,з,ш,ж,р,л,қ,г,ц, т.б)
дұрыс айта алмайды немесе дұрыс айта алған жағдайда сөз арасында дыбыстарды
алмастырып айтады, әсіресе ұяң (ғ,ж,з) үнді (р,л) дыбыстарын дұрыс қабылдап,
ажырата алмайды.
 
salta_karla85Уақыты: Вторник, 23/Фев/2016, 14:09 | Хабарлама # 4
Сөз білгірі
Тобы: Сайт тілшісі
Жазбалары: 1001
Беделі: 1
Статус: Оффлайн
Жақсы, нақты жауап екен.рахмет
 
zhazira2011_1989Уақыты: Вторник, 23/Фев/2016, 22:11 | Хабарлама # 5
Аса белсенді
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 208
Беделі: 1
Статус: Оффлайн
ШЫНЫ КЕРЕК, БИРИНШИ РЕТ  ЕСТУИМ
 
samatuly_eУақыты: Пятница, 26/Фев/2016, 22:48 | Хабарлама # 6
Үздік форумшы
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 1999
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
яя
 
altinaimaksutova68Уақыты: Вторник, 01/Мар/2016, 08:43 | Хабарлама # 7
Бәрін білуші
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 370
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Фонематикалық есту қабілеті  оқу мен тәрбие арқасында  қалыптасады ғой сонда
 
АккалиевнаУақыты: Вторник, 01/Мар/2016, 16:43 | Хабарлама # 8
Үздік форумшы
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 1951
Беделі: 1
Статус: Оффлайн
Жақсы қалыптасатыны бар,жай дамитыныда бар
 
laylimlУақыты: Пятница, 04/Мар/2016, 18:55 | Хабарлама # 9
Сөз білгірі
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 999
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
ия
 
samatuly_eУақыты: Воскресенье, 06/Мар/2016, 23:55 | Хабарлама # 10
Үздік форумшы
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 1999
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
келісемін
 
АккалиевнаУақыты: Понедельник, 07/Мар/2016, 11:47 | Хабарлама # 11
Үздік форумшы
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 1951
Беделі: 1
Статус: Оффлайн
яя
 
lailimishanovaУақыты: Пятница, 01/Апр/2016, 13:56 | Хабарлама # 12
Сөз білгірі
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 996
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
білмедім
 
Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Ұстаз, ата-ана, тәрбиешілер және білім саласы туралы форум » Әдістемелік жинақ бойынша көмек » Фонематикалық есту дегеніміз не? (Фонематикалық есту дегеніміз не?)
Страница 1 из 11
Поиск:

Құрметті қолданушылар форумда сұрақ немесе жауап жазу алдында осы қарапайым ережелерді оқып шығуды сұраймыз:

1) Форумда сұрақ қойғанда сұрақтар форумда бұрын қойылмағандығын тексеріп шығуыңыз керек. Оны іздеу арқылы тексеруге болады. Егер сұрақтар қойылған болса ол сұрақты қайталып қоюға болмайды. Ондай жағдайлар анықталса сіздің кабинетіңіз бұғатталып сіз сайтты одан ары қолдана алмайсыз. Бұғатталған жағдайда редакцияға хабарласу керек.

2) Жауап жазғанда толық жауап беру керек. Кем дегенде 20 сөз. Мағынасыз дұрыс қойылмаған сұрақтар мен жауаптар ескертусіз өшіріледі

Сұрақты қалай жазамыз?

Название темы: 15 әріптен аз емес, мағыналы сұрақтың өзі жазылу керек

Описание темы: 10 сөзден қысқаша түсінік

Текст сообщения: сұрақтың толық нұсқасы, бүкіл сұрақ пен өз ойыңызды ұсыныстарды толық жазуға болады


Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности: