Меню
Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS
Страница 1 из 11
Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Ұстаз, ата-ана, тәрбиешілер және білім саласы туралы форум » Әдістемелік жинақ бойынша көмек » Ардагер ұстаздармен кездесу ұйымдастырып тұрасыз ба?
Ардагер ұстаздармен кездесу ұйымдастырып тұрасыз ба?
layliml
Сөз білгірі
Группа: Тексерілген
Сообщений: 999
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 

Мектепте ардагер ұстаздармен кездесу ұйымдастырып тұрасыз ба?

Аккалиевна
Үздік форумшы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 1951
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 

Міндетті түрде мұғалімдер мерекесінде өткіземін

salta_karla85
Сөз білгірі
Группа: Сайт тілшісі
Сообщений: 1001
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 

иә әрине жылына екі үш рет келіп тұрады

lailimishanova
Сөз білгірі
Группа: Тексерілген
Сообщений: 996
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 

білмедім

samatuly_e
Үздік форумшы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 1999
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 

келісем

Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Ұстаз, ата-ана, тәрбиешілер және білім саласы туралы форум » Әдістемелік жинақ бойынша көмек » Ардагер ұстаздармен кездесу ұйымдастырып тұрасыз ба?
Страница 1 из 11
Поиск:

Құрметті қолданушылар форумда сұрақ немесе жауап жазу алдында осы қарапайым ережелерді оқып шығуды сұраймыз:

1) Форумда сұрақ қойғанда сұрақтар форумда бұрын қойылмағандығын тексеріп шығуыңыз керек. Оны іздеу арқылы тексеруге болады. Егер сұрақтар қойылған болса ол сұрақты қайталып қоюға болмайды. Ондай жағдайлар анықталса сіздің кабинетіңіз бұғатталып сіз сайтты одан ары қолдана алмайсыз. Бұғатталған жағдайда редакцияға хабарласу керек.

2) Жауап жазғанда толық жауап беру керек. Кем дегенде 20 сөз. Мағынасыз дұрыс қойылмаған сұрақтар мен жауаптар ескертусіз өшіріледі

Сұрақты қалай жазамыз?

Название темы: 15 әріптен аз емес, мағыналы сұрақтың өзі жазылу керек

Описание темы: 10 сөзден қысқаша түсінік

Текст сообщения: сұрақтың толық нұсқасы, бүкіл сұрақ пен өз ойыңызды ұсыныстарды толық жазуға болады


Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности: