[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]

Ұстаздар форумының дизайны өзгеріп жақсартып жатырмыз. Егер форумды қарау барысында қателіктер шығып жатса алдын ала кешірім сұраймыз. Жақын арада барлығы жақсарады.

Страница 1 из 11
Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Ұстаз, ата-ана, тәрбиешілер және білім саласы туралы форум » Балалардың қиындықтары » Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс түрлерін ұйымдастыру
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс түрлерін ұйымдастыру
diva-bibaУақыты: Понедельник, 12/Дек/2016, 21:49 | Хабарлама # 1
Үйренуші
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 30
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Үлгерімі төмен оқушылармен қандай жұмыс түрлерін ұйымдастыруға болады?
 
saltanatakhmetova1960Уақыты: Четверг, 16/Фев/2017, 01:13 | Хабарлама # 2
Белсенді
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 102
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Деңгейлі сұрақтар беру керек. Топтық оқыту барысында мықты оқушылармен жұптастыру кезінде оқушылардың бірін-бірі оқытуы нәтиже береді.
 
Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Ұстаз, ата-ана, тәрбиешілер және білім саласы туралы форум » Балалардың қиындықтары » Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс түрлерін ұйымдастыру
Страница 1 из 11
Поиск:

Құрметті қолданушылар форумда сұрақ немесе жауап жазу алдында осы қарапайым ережелерді оқып шығуды сұраймыз:

1) Форумда сұрақ қойғанда сұрақтар форумда бұрын қойылмағандығын тексеріп шығуыңыз керек. Оны іздеу арқылы тексеруге болады. Егер сұрақтар қойылған болса ол сұрақты қайталып қоюға болмайды. Ондай жағдайлар анықталса сіздің кабинетіңіз бұғатталып сіз сайтты одан ары қолдана алмайсыз. Бұғатталған жағдайда редакцияға хабарласу керек.

2) Жауап жазғанда толық жауап беру керек. Кем дегенде 20 сөз. Мағынасыз дұрыс қойылмаған сұрақтар мен жауаптар ескертусіз өшіріледі

Сұрақты қалай жазамыз?

Название темы: 15 әріптен аз емес, мағыналы сұрақтың өзі жазылу керек

Описание темы: 10 сөзден қысқаша түсінік

Текст сообщения: сұрақтың толық нұсқасы, бүкіл сұрақ пен өз ойыңызды ұсыныстарды толық жазуға болады


Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности: