Меню
Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS
Страница 1 из 11
Ұстаздар форумы » Пәндер бойынша ұстаздар форумы » Бастауыш сынып ұстаздарына арналған форум » Кембридж тәсілдері
Кембридж тәсілдері
magira_73
Активист
Группа: Тексерілген
Сообщений: 552
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 
Кембридж әдіс-тәсілдерін кей мұғалімдер біздің оқу-тәрбиесінесай келмейді деп жатқанын естіп жүрміз,сіздің ой-пікіріңіз қандай әріптес?
Баян
Группа: Қонақ
 
Кембридж университеті мен ҚР ПШО-ның бірлескен жобасы ғой.Бұл әдіс-тәсілдердің бізге сай келмейтін ешнәрсесі жоқ.7 модульді сабақта дұрыс ықпалдастыра білсек, әдіс-тәсілдерді сабақта тиімді қолдана білсек болды.Менің ойымша дәстүрлі оқытуда біз көбіне өзіміз дайын білімді түсіндіреміз ғой. Ал мұнда сабақты оқушылардың өздеріне ой тастап, жетелеп отыруымыз керек сияқты.
Молдир
Белсенді
Группа: Тексерілген
Сообщений: 143
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Себебі біздің мұғалімдерде,оқушыларда əлі дайын емес шығар мүмкін....
ainura_030493
Жиі үйренуші
Группа: Тексерілген
Сообщений: 61
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Әр әдістің өзіндік қызығы мен қиындығы бар, алайда шетел методистері қолдап отыр екен деп бәрін бірдей қазақ балаларына құя берудің қажеті шамалы
Аккалиевна
Үздік форумшы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 1951
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 
Кембридж әдіс-тәсілдері 7 модулді дұрыс пайдаланып өткізген сабақтардың қай-қайсысыда өз нәтижесін көрсетіп жатыр
magira_73
Активист
Группа: Тексерілген
Сообщений: 552
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 
Рахмет пікірлеріңізге.
altinaimaksutova68
Бәрін білуші
Группа: Тексерілген
Сообщений: 366
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Кембридж  емес,  "Үш деңгейі бағдарлама" деп айтылады енді.  Кембриджді  қоспаймыз.

Добавлено (17.12.2015, 00:59)
---------------------------------------------
Бұл  бағдарламада маған  ұнағаны  Л.Выготскийдің  сыныпта  ЖАДА  және  Мерсер  мен Фишердің  "көпірше" орнату туралы теориясы.

Аккалиевна
Үздік форумшы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 1951
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 
Әрбір ұстаздың пікірі құнды,рахмет
yhgggggggggggg
Белсенді
Группа: Сайт тілшісі
Сообщений: 131
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
нәтижесі бар
Аккалиевна
Үздік форумшы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 1951
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 
Міндетті түрде нәтижелі болады
hasenamangeldy
Жиі үйренуші
Группа: Сайт тілшісі
Сообщений: 69
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
негізінде оны бұрыннан қолданып жүргенін көп ұстаздар байқамайды.
Мерей
Бастапқы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 10
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Біз мұны бұрыннан сабағымызда қолданып жүрміз.Мен енді анық байқадым. Біздің мектепте оқып келген мұғалімдердің  сабағына енсем , өзіміздегі  әдістер Тек  ат қойған.Бірақ баланы сыни ойлауға  үйретеді Осынысы ұнады.Енді өзім де курсқа барғым келіп жүр
Айгүл Сәрсен
Группа: Қонақ
 
Кембридж тәсілдерін математикаға қолдану қиындау екен
magira_73
Активист
Группа: Тексерілген
Сообщений: 552
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
 
ия математикаға әсіресе бастауышқа қиындау
layliml
Сөз білгірі
Группа: Тексерілген
Сообщений: 999
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
дұрыс
Индира
Группа: Қонақ
 
жаңа әдіс оң нәтиже беріп жатыр
futuresimple94
Жиі үйренуші
Группа: Тексерілген
Сообщений: 76
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
БІздің мектебімізде бұл тәсілді пайдаланып келе жатқанымызға 3 жылдай болды. Бастауыш сыныптан бастап барлығы шамамен 27  мұғалім "Кембридж" курсынан өтіп келді. Бұндағы әдіс - тәсілдің барлығы жаңалық емес, оны бәрімізде бұрыннан сабақтарымызда элементтерін болсын пайдаланып келеміз. Бұл тәсіл жоғары сыныптар үшін тиімді, бұнда бала сын тұрғысынан ойлап, ой - өрісі, сөздік қоры, тілі дамып, өз ойын ашық айта алады және дәлелдейді де. Дегенмен де бастауыш сынып үшін жаңадан хат танып, оқып - жазып үйреніп жатқан балалар сауатсыз болып қалуы мүмкін. Ол үшін мұғалім үнемі қосымша жұмыс істеуі қажет. Оны біз биылғы 4 - сынып нәтижесінен де байқадық. "Кембриджбен" оқыған сыныппен әдеттегідей оқып жүрген сыныпты салыстырғанда, ол сынып білімі, сауаттылығы өте төмен болды. Ал осы сынып орта буынға көшсе мұғалімдердің "байбалам" салатыны анық. Сондықтанда мүмкіндік болса, егер бастауыш сыныпта бала саны аз болған, яғни 5 - 6 оқушымен жұмыс істегендерге тиімді болмаса, біз сияқты 20 - 25 оқушысы бар сыныптар үшін тиімсіз бе деген ойдамын. Ол негізі дарынды оқушылар үшін "тамаша" өте қажет тәсіл
bulat_sirlibaev
Белсенді
Группа: Тексерілген
Сообщений: 120
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
Гуманитарлық бағыттағы сабақтарға келеді. математика, химия пәндеріне келмейтін сияқты Өйткені топтық тапсырма беру барысында, с деңгейіндегі оқушылар қалып қойады. есеп шығарылмайды.
ainur_b1994
Бәрін білуші
Группа: Тексерілген
Сообщений: 441
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
magira_73, мен келіспеим
lailimishanova
Сөз білгірі
Группа: Тексерілген
Сообщений: 996
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
ия
samatuly_e
Үздік форумшы
Группа: Тексерілген
Сообщений: 1999
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
 
magira_73, менде
Алия
Группа: Қонақ
 
Бұл технологияны жаман деуге болмайды, өйткені қанша зерттеліп ұсынылған технология. Тек бізде қолдануда алдымен балаларды ұлттық идеалогияда және өз менталитетімізге сай тәрбиелеу қажет. Балалар әлі таза парақ секілді, оларға қандай бағыт берсе сол бағытта дамиды. Өз қадір қасиетін, тарихын жақсы білуі тиіс. өзге ағым жетегіне түсіп кетпеуден сақтау, өзінің мұсылман екенін, қазақ екенін санасына құюйған дұрыс деп ойлаймын. бұл технологияда жұмыс істеу мұғалімге үлкен еңбекті талап етеді және дұрыс жасалынса нәтижесі болады әлбетте.
Ұстаздар форумы » Пәндер бойынша ұстаздар форумы » Бастауыш сынып ұстаздарына арналған форум » Кембридж тәсілдері
Страница 1 из 11
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности: