[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]

Ұстаздар форумының дизайны өзгеріп жақсартып жатырмыз. Егер форумды қарау барысында қателіктер шығып жатса алдын ала кешірім сұраймыз. Жақын арада барлығы жақсарады.

Страница 1 из 11
Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Пәндер бойынша ұстаздар форумы » Қазақ тілі пәні ұстаздарына арналған форум » Қазақ тілін мелекеттік емес тілді емес сыныптарда оқыту
Қазақ тілін мелекеттік емес тілді емес сыныптарда оқыту
diva-bibaУақыты: Вторник, 13/Дек/2016, 11:29 | Хабарлама # 1
Үйренуші
Тобы: Тексерілген
Жазбалары: 30
Беделі: 0
Статус: Оффлайн
Орыс сыныптарында қазақ тілін оқытуда грамматикадан тапсырма аз екеніне қалай қарайсыз?
 Грамматикаға байланыств ақпарат өте аз, сондықтан да мұғалім өзінің қалауы бойынша тапсырмалар беріп жатады, Бастауыш сыныптарда мұғалім грамматиканы ереже түірнде емес тек мысалдармен жеткізуі ұтымды.

Добавлено (13.12.2016, 11:23)
---------------------------------------------
Төл дыбыстарының ерекшеліктерін ажырата біліп, әр төл дыбысын меңгерту – қазақ тілін үйретуде ең үлкен орын алады. Сол себептен де бірінші қатемен жұмыс түрін тән дыбыстарымен жүу керек. Мысалы: кей қазақ тілінің тән дыбысын дыбыстардың әріп емлесіне сүйену арқылы үйретуге болса, кейбір сөздерде есте сақтау арқылы үйренуге тура келеді.. Мен уақыт үнемдеу үшін 9 дыбысты бірдей алдым. Ал 1, 2- сыныптарда әрбір тән дыбысын жеке-жеке алған дұрыс. Техникалық мүмкіндіктер тақтадағы қатені әртүрлі жолмен жөндеуге мүмкіндік береді. Бұл оқушылар үшін әрі ойын, әрі сабақ.Тіл үйретудегі пәрменді құралдардың бірі - көркем, әдемі суреттер. Бұның өзін сурет қана емес, біз оны оқушыға заттың мәні жөніндегі түсінігін дәлелдеу үшін және қосымша жаттығу үшін пайдаланамыз. Қалай? Қатемен жұмыстың бұл түрінде балалар суретке қарай отырып, осы затқа байланысты оның жеміс пе, жидек пе, әлде көкөніс пе екенін ажырата білуі керек, оның түсін, пішінін, дәмін ажырата білуі керек. Оқушы бұрыс мәтінді оқи отырып, оның қатесін тауып, дұрыс әңгіме құрауы керек. Әрине бұл жұмыс бүлдіршіндердің сөздік қорын байытып, жылдам, тапқыр болуына ықпал етеді. Дұрыс орындаған жағдайда түрлі аннимациялық әсерлер қосып қоюға тағы болады. Қатенің келесі түрі – орыс тілінен дұрыс аудару үшін сұраулық шылау мен етістіктің болымсыздық түрін ажырата білуінде. Мысалы, тыңдалым әрекеті - орыс тілінен болсын, қазақ тілінен болсын интонацияны дұрыс қоя білуінен сауатты дұрыс аударма жасауға ықпал етеді.

Добавлено (13.12.2016, 11:25)
---------------------------------------------
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ресурстарды қайдан алуға болады?

Добавлено (13.12.2016, 11:29)
---------------------------------------------
Мысал ретінде "Азық-түлік тақырыбын өтсек, үйдегі сүт, қаймақ т.б. өнімдерден қалған қораптарды қолдануға болады. Яғни кез-келген ресурты муляж ретінде үйден де табу қиыншылық туғызады.

 
Ұстаздар форумы / Форум учителей казахстана » Пәндер бойынша ұстаздар форумы » Қазақ тілі пәні ұстаздарына арналған форум » Қазақ тілін мелекеттік емес тілді емес сыныптарда оқыту
Страница 1 из 11
Поиск:

Құрметті қолданушылар форумда сұрақ немесе жауап жазу алдында осы қарапайым ережелерді оқып шығуды сұраймыз:

1) Форумда сұрақ қойғанда сұрақтар форумда бұрын қойылмағандығын тексеріп шығуыңыз керек. Оны іздеу арқылы тексеруге болады. Егер сұрақтар қойылған болса ол сұрақты қайталып қоюға болмайды. Ондай жағдайлар анықталса сіздің кабинетіңіз бұғатталып сіз сайтты одан ары қолдана алмайсыз. Бұғатталған жағдайда редакцияға хабарласу керек.

2) Жауап жазғанда толық жауап беру керек. Кем дегенде 20 сөз. Мағынасыз дұрыс қойылмаған сұрақтар мен жауаптар ескертусіз өшіріледі

Сұрақты қалай жазамыз?

Название темы: 15 әріптен аз емес, мағыналы сұрақтың өзі жазылу керек

Описание темы: 10 сөзден қысқаша түсінік

Текст сообщения: сұрақтың толық нұсқасы, бүкіл сұрақ пен өз ойыңызды ұсыныстарды толық жазуға болады


Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности: